Jag kommer bli så vacker!!!!

Ja det kan jag redan nu lova! Jag provade i dag min klänning för Ariel till finalnumret. Den är i turkost med lite grönt och massor av olika tyg och volanger och glitter. En riktig glamour klänning! Den är helt ny och blir uppsydd till mig så den kommer att passa mig perfekt! Jag hade första provningen i dag, sedan kommer sömerskan tillbaka för detta är ett New york företag som Disney anställt. Ganska nytt för dem så till våran show gör de bara min och Matveys kostym. Önskar jag kunde visa bilder men den är som sagt  inte klar än..väntar med spänd förväntan nu! Lovar att bilder kommer!

Annars är det fullt upp här, bor i skridskorna och dagarna är jätte långa men det gör inget för detta kommer att bli en så bra show! känner på mig att jag kommer älska det! Jag har börjat träna till tingleing nu, en ganska liten roll då peterpan är huvudrollen i det numret men ändå spännande då det är en stor favorit figur hos publiken. Jag kommer att få flyga in vilket ska bli coolt!

måste sova nu så jag orkar upp. 2 dagar till sedan en välförtjänt ledig dag på söndag=)

tack och hej!

Kommentarer :

#1: Mamma

Det är jag också övertygad om... :) Låter så kul, hoppas verkligen... och ser fram mot att kunna få se showen... men först väntar vi på bilderna...

Hoppas ni får en härligt skön och välförtjänt ledig söndag... :)

Var rädda om Er. Längtar efter och drömmer om att få träffa Er och SE showen!!!

Massor av kramar från mamma, pappa o lillebror (som är stor och jobbar nu)

Lycka Till! till Er båda, hälsa Matvey så gott, puss puss.

skriven
#2: Anonym

Spännande, du måste lägga upp bilder så fort som du har några :-)



Puss o kram

skriven
#3: Sofie

Tack! ja jätte spännande! Lovar att bilder kommer! kram

skriven

Kommentera inlägget här :