Lite vilse..

Japp det var vad vi var i går. Vi skulle gå till en laundryman (tvättställe där det är massor av tvättmaskiner så man tvättar billigt, det finns sådana överallt här i USA och det är vanligt, vi använder oss av det när det ej finns tvättmaskin på hotellet som i detta fall.), det var ca 3 km dit, 20 min promenad var det värt då taxin ändå skulle ha tagit 30 min. Men vi missade en avfart och gick åt fel håll. När vi insett det och fick vända var det ju lika långt åt andra hållet..Det slutade med en timmes promenad med stor resväska med all smutstvätt i + att det är i fuktiga och varma Florida. Inte riktigt vi hade tänkt oss på vår "lediga" kväll från gym och is. Men vi fick det gjort iaf liksom mathandlat. Men sent blev det och ännu tröttare i dag..Men konstigt nog går det jätte bra ändå, är skoj och dagarna går fort.

Nu har vi 2 dagar kvar innan det är söndag och vi är lediga. då ska vi till Disney world, yeh, kan knappt vänta. De ordnar biljetter och buss och allt så billigt och bra, i bland har man lite tur men det är vi alla värda efter hur mycket vi jobbar just nu..=)




Några bilder från disney world för 2 år sedan. Gick med Allison då. Ska bli skoj att gå med Matvey nu då han inte varit där då han ej hade kommit till USA då.

Kommentarer :

#1: Sirran

Hej Hopp Soffipropp!



Har haft en massa med jobbet, men nu ser det ut som att jag inte får jobba förrän jag får mitt opt visum så jag har en massa skypetid =)

Vad duktig du äär som jobbar så mycket!

Alla här saknar dig, mest jag såklart, vill snacka med dig så snart du kan. Love xoxo

skriven

Kommentera inlägget här :