San Juan!

Nu ar vi pa plats i San Juan och inne pa sista veckan av show innan break. 24 april landar jag pa svensk mark for 3 veckor. Langtar, men forst ska jag se till att njuta sa mycket jag kan av puerto rico och san juan som ar en vacker stad med kullersten har i gamla delen dar vi bor precis vid vattnet pa Sheraton. Nast intill ligger senoir frog, en kand bar/restaurang, dansstalle som vi besokte i kvall for middag, en drink och nagra roliga danser. ( bilder kommer senare). Dock kan jag inte njuta helt av vara 2,5 lediga dagar som jag vill, jag fick namligen tillsagelse att jag var for brun i gar. Undviker jag inte solen kan jag inte spela Ariel och tingeling som jag gor da de inte ar bruna...Sa dumt men sa ar det..Far njuta av solen med solkram 50 och klader antar jag... Sa arg men sa ar det...
Ska forsoka ta oss till regnskogen i morgon och stranden en stund.
Puss och kram pa er alla!

Kommentera inlägget här :