Harligt satt att bli hamtad pa flygplatsen!

Nu har jag sovit en natt i USA och narmare bestamt Fort Wayne, Indiana. Resan gick riktigt bra. Direkt flyg till chicago och sedan bara 35 min flyg hit, det var verkligen bara upp och ner igen. Dock 5 timmars vantan pa chicagos flygplats men det gick bra. Hyfsat latt att komma in i USA tiden men tidig frukost blev det i morse..Super morgonpigg nu!
 
Efter en stor och god amerikansk frukost (var vral hungrig efter att inte atit pa lange..) var vi pa target och laddade pa med allt tankbart fran ny skillet, shampoo, munvatten, smink och allt dartill. Sedan blev det best buy for att titta pa dator och telefon at mig men ingen aning hur mycket jag ska lagga pa grejerna och vilket marke..Forslag tas garna emot!
 
Sedan blev det riktig amerikansk middag med STOR hemmagjord hamburgare pa appelbee's och nu vantar sangen. I morgon borjar allvaret! Dock har vi "gamlingar" sovmorgon och borjar till lunch.
 
Harligt att traffa alla och skoj att vara tillbaka, maste saga att jag saknar USA, det ar nagon speciell kansla att vara har! Tanker pa er alla i Sverige!

Kommentera inlägget här :