Ny dator!

Nu har jag kopt mig en ny dator och det blev en macbook air 13 inch. Hoppas jag kommer att bli nojd. Kanns som det var fler fordelar med denna jamfort med pc sa jag far ta att det ar svart i borjan men man lar sig val...Ska forsoka skaffa svenskt skrivbord forst sa jag har alla bokstaver...Detta maste vara ett riktigt bra kap nu nar dollarn ar sa lag, fick den for 1139 = ca7860 svenska kronor.
 
Kan aven saga att jag har gett mig in i ett nytt test. Will och Matvey ar glada for snabbmat vilket jag inte ar. Men innan kvallens shopping blev det five guys, (snabbmat kejda) da de valde. Oftast brukar jag komma undan och ater nastan aldrig snabbmat trots att vi ofta stannar pa sadana stallen nar vi reser. Men det ar ju faktiskt lite konstigt att ha bott i USA i 3 ar och inte testat en enda..Sa jag har ca 10-15 olika kedjor att testa nu pa 8 manader...sa mycket som vi showar tror jag det ar ok att det slinker ner nagra hamburgare mellan varven..=)
 


Five guys far 3,5 av 5 stjarnor. Hemmalagade burgare med pommes av riktig lokal potatis och manga tillbehor att valja pa som stekt svamp och lok. Valdigt likt restaurang burgare for att vara snabbmat. Snabb service trots nylagat men lite for smaklost. Skulle ha varit mer salt i kottet...Kan tanka mig ata dar igen.17 dollar 2 pers.
 
Tack for mig och min nya dator, battre inlagg kommer i framtiden med bilder och helt svensk text, ni far ha lite talamod...

Kommentera inlägget här :