Semestern leder mot sitt slut...

Nu börjar min ledighet lida mot sitt slut...Har en vecka kvar tills reharsals med Disney drar i gång  i Fort Wayne, IN nästa måndag. För att få ett riktigt avslut på denna kanon sommar har jag och brorsan tagit en sista minuten till Gran canaria. Vi kände att vi inte fått tillräckligt med sol och båda var trötta så detta blev ett perfekt avslut på vår ledighet och samtidigt lite syskontid, vilket inte händer så ofta. Vi har det jätte bra här med kanon väder! Vi bara slappar och solar, badar och äter gott. En riktigt skön semester! Lovar ta tag i bloggandet när jag är hemma från resan och Disney äventyret börjar igen. Känns mer logiskt att blogga när jag är i från alla i sverige då det är er jag skriver för.
 
Tyvärr inga bilder då internet är långsamt men lovar att det kommer när jag är i sverige!
 
Tack och godnatt i från mig på gran canaria

Kommentera inlägget här :