3-årsdag....

Ja i dag har jag och Matvey varit Tillsammans i 3 år, snacka om att tiden går fort...Kan inte be om en bättre kille, han är så himla omtänksam, rolig, självsäker, stark som person och snäll. Tack för att du inte gav upp och alltid står it med mig=)
 
Vi firade med utsökt middag på en lokal restaurang. Det var verkligen jätte gott, Mycket mysigt ställe så passade bra. Vi äter oftast hemlagad mat eller ute bara för att vi måste eller mer brunch pga lång resa så alltid trevligt med något speciellt i bland och passade bra i dag då vi firade lite extra. Vi öppnade sedan lite presenter då vi reser i morgon. Jag har ju redan fått min tablet innan samt har min "stora" present  inte kommit till Matvey så firar många gånger men det går bra det med!
 
Önskar alla nära och kära en riktigt God Jul! Tänker på er alla massor och önskar vi kunde vara närmare varandra men ni finns i våra tankar!
 
God Jul från Rapunzel och Flynn=)
Vi bor på ett jätte fint hotell från 1882 så gammal stil. De har en julgranstävling som pågår så dekorerat med massor av olika julgranar på olika vis. De hade en Disnygran och gissa vem som sitter på toppen, ju Rapunzel=)

Kommentarer :

#1: Maja

God jul och gott nytt år kära Sofie!!

Många kramar från oss alla tre

Puss puss

skriven
#2: Mamma.

Stort GRATTIS till Er båda, såå stiliga!!! ( men så illa är det väl ändå inte att han alltid måste stå ut...:))
Ny kappa och hatt... tjusigt!
Hoppas Matveys paket kommer och att ditt paket ligger och väntar på dig när du kommer till Providence och har ni funderat på vad ni vill göra för något kul, härligt, gott... så jag kan få stå för det. Passar väl extra bra att göra något mysigt tillsammans nu och fira lite till... :)
GOD JUL och hoppas ni får en riktigt mysig jul tillsammans, massor av julkramar från mamma, pappa o lillebror Pontus and
Merry Christmas to Russia from Sweden, we hope You have a good time there.
Take care, love from the Roberg family.


skriven
#3: sofie

Tack Maja! God Jul till er alla 3 med. Hoppas ni får en mysig jul med Alvin, Kan tänka mig att det är full fart=) Puss kram

skriven
#4: Mamma.

Stort GRATTIS till Er båda, såå stiliga!!! ( men så illa är det väl ändå inte att han måste stå ut...:) )
God Jul och hoppas vårt lilla paket ligger och väntar på er när ni kommer fram till hotellet och fundera på vad vi kan bjuda er på, något lite mysigt att fira lite extra med kanske :)

skriven
#5: Mamma.

God jul igen! ( inlägget försvann innan jag var klar men när jag skrev på fm och skickade då gick det aldrig iväg istället..., konstigt )
Hoppas resan går bra och att ni får en mysig jul och kan njuta av lite julefrid ni också.
Må så gott och många julkramar från mamma, pappa o Pontus.
ps ny kappa och hatt Sofie... snygg! ds.
Merry Christmas to You in Russia, take care, love from the Roberg family.

skriven

Kommentera inlägget här :