Lantern inspelning!

 
 
Vilken dag vi har haft...På isen från 9.30 till 15 och gjort inspelningar med japanteamet. Först aladdin sedan Rapunzel där vi gjorde lantern med en liten tjej. Hon var söt, plockad från en modellagentur tror jag men vet inte om on var så duktig för vi fick minsann hålla på ett tag. Men hoppas det fick vad de ville...Här är ett kort någon tog från sidan om. Fick klippa bort fötterna då vi står i bara strumper, fick nämligen ta av oss skridskorna då vi var för långa...Det visas så klart inte. Tuff dag men blir skoj att se sedan! Känner mig som en kändis=)...
 
Hoppade över principal ice i dag då vi är jätte trötta...Har sovit en timme och ska i väg för show nu. Tack och lov bara en...
 
Tack för mig!

Kommentarer :

#1: Maja

Så vacker du är Sofie!! Nu har jag bakat lussekatter och försökt engagera Alvin i baket men han tycker det är äckligt och vill hellre måla (läs: pensla bullarna m ägg..haha!)

Nu är äääääääntligen de jädrans betygen satta.. har läst ca 600 prov (ej överdrivet. Har 200 elever och alla har gjort ca 3 -4 uppsatser och prov var.. puuuuhhh) och uppsatser dessa två veckor.. så nu är mitt liv tillbaka och jag kan skypa och maila m dig :-)

Puss o kram

skriven
#2: sofie

Åh vad jag blir avis..Vill också kunna baka men lite svårt när vi inte har någon ugn..Får nöja mig med kakor Matvey gör i vår skillet, (inte illa de heller...)
Vad skönt för dig att det är lugnare nu, längtar så till skype och mail och se den lilla (stora!?) Alvin...
VAd sägs om skype tisdag eller onsdag? När passar dig?
puss kram

skriven
#3: Maja

Hello! Det passar bättre nästa vecka... när kan du? :-) Jag kan efter kl 17 :-)

Svar: Jag ska hälsa på gammal faster och släkt nästa vecka. Vet inte helt vad vi gör då men tisdag skulle gå bra för mig. Skriver något till dig på måndag om vilken tid när jag vet bättre vad vi hittar på men efter 17 din tid blir bra. Ha det så bra! kramar
Soffan

skriven

Kommentera inlägget här :