3 item party!

I går kväll hade vi ett litet party för oss tjejer. Alla hade dragit 3 grejer man skulle göra sin outfit av. Jag hade pappersnäsdukar, giftbags och CD skivor. Helt otroligt vilken fantasi alla har, skoj var det. Dock stannade jag ej länge för vi har en show kvar i dag här i Ottawa då det är högtid här. Det har varit en mycket lång och intensiv vecka så är rätt trött. Men nu är vi lediga tills torsdag förutom ett slags PR på onsdag. Resan till London, Canada som är nästa är ca 6 timmar. Så förhoppningsvis är vi där vid 24 i kväll...

Ha en trevlig vecka alla och ett stort grattis Hanna på födelsedagen!

Här är några bilder.


Kommentarer :

#1: Maja

Så roligt med tema-fest :-)



Jo, det är skillnad på att jobba och vara mamma... glad är man om man hinner tvätta håret :-)



Det blir nog lugnare sen, just nu är jag ny på jobbet och lärarna har det fruktansvärt tufft nu med allt nytt (läroplan, betyg etc) tiden räcker aldrig till.. men bara staten inser det snart och ger skolan mer pengar så att de kan anställa fler lärare..'



Dock trivs jag väldigt gott på jobbet m elever, kollegor etc... det är roligt! :-)



Får bara inse att man måste prioritera och att man inte hinner m allt man vill på jobbet.. tyvärr...



Jag har 2 poäng kvar på utbildningen, som jag läser via distans och borde vara klar med om ca 1 månad. :-)



puss o kram

skriven
#2: Sofie

Vad glad jag blir att höra att du trivs så bra trots stressen..Men tyvärr är det väl bara att acceptera för stunden och göra så gott man kan som lärare. Härligt att du snart är helt klar med utbildningen, bra kämpat, så stolt över dig!!

puss kram

skriven

Kommentera inlägget här :