En dag sedan får jag träffa min underbara familj!

Vi har 2 shower kvar här i London och Canada innan det bär av mot USA igen och milwaukee. Där kommer min familj vänta som i natt började deras resa över Atlanten. Jag längtar så!!! Kan inte fatta att det äntligen är dags att få träffa dem igen=) var i augusti sist så det är på tiden. Vi kommer få det toppen tillsammans hoppas jag!

Vi har haft fullt i upp i dag med både lejonkungen och tangeld. Det gick bra men är super trötta! Känns på att lyfta + att vi har legat i hård träning innan...Vi har nämlligen fått hjälp av de ryska paret med nya lyft så det känns på i kroppen för oss båda. Men vi är starka så vi klarar oss=)

Lång resa väntar på 8 timmar + stopp och att vi korsar gränsen igen..så måste passa på att sova nu!

Natti natt!

Kommentera inlägget här :