Förkyld...

Ja jag blev det ändå..Trodde det hade gått över men i morse när jag vaknade var jag riktigt täppt...Blev inget gym i dag utan apelsindrink med honung och vitlök istället så jag piggar på mig. Känner mig ok nu i kväll iaf efter showen. Ingen feber så det är tur. Vi gjorde tangeld i kväll och det gick bra. Färutom att jag fastnade i Matveys knappar på landningen i ett lyft så jag drog sönder mina taights...Nu blir det till att sy...

Dags att sova nu, 3 shower i morgon. Men har så svårt att gå ner i varv efter show, vill sitta uppe..Exra lätt att man fastnar vid datorn när man söker..Jag letar hotell i chicago tills familjen kommer, vill ha något centralt till bra pris och det är inte lätt..Ger upp för i dag...

En till bild från tangeld som jag gillar bättre=) var tvungen att ta en ny då jag böjde ryggen på förra, måste vara perfekt!

Pappa här är jag och Eddy efter besök i den scandinaviska affären då pratade om...

Kommentera inlägget här :