Skidåkning vid sunday river!

Ja i dag har jag haft en dag till i backarna med Allison, (en gammal tjej från Disney som kom och hälsade på och tog mig på en tripp till backarna). Det var kanon. Strålande sol och bra backar dock lite kallt  men överlevde=). Sunday river ligger i Newry, Maine och är maines mest besökta skidresort. Det är 133 backar och 16 liftar fördelat mellan 8 bergtoppar. Det var riktigt bra!

Trött och nöjd hemma i portland väntade seafood middag. Med bla färsk hummer och musslor. Jag smakade musselsoppa och åt haddock fisk till varmrätt. Vet inte vad det översätts till?? Men jätte god vit fisk var det!

Såhär ser färsk lobster på 2,5 pound ut...

Jag och min mat.

Nu somnar jag utmattad, mätt och jätte nöjd! I morgon är det show premiär här i Portland!

Kommentera inlägget här :