Mysdag!

I dag har jag haft en riktigt skön mysdag. Vädret var sådär, halvregnigt till en början så började med att dra till sats och köra min insenety som jag gett mig tusan på att ta mig igenom. Efter ett skönt pass åkte jag till Maja och Alvin och var med dem hela dagen. Självklart snackade vi i massor men var även till pålsjöskog och lekte med Alvin, åt goda våfflor på pålsjöpaviljongen-sveriges godaste våfflor säger de och det kan jag hålla med om, underbart gott var det! Vädret blev riktigt skönt innan det var färdigt så jag njöt av härlig svensk friskluft! Till middag hämtade vi god thaimat och fortsatte snackandet, (vi båda är väldigt duktiga på att prata så efter att inte setts på nästan ett år var en heldag härligt!)
 
Nu somnar jag jätte mätt och belåten efter en super härlig dag!
 
Tyvärr inga bilder då Maja var fotografen...

Kommentera inlägget här :