Nu är det sommarlov!

Ja det känns verkligen att jag har sommalov och är ledig från jobb för bloggandet hänger inte med...Tar mest det lugnt och umgås med vänner och familj och njuter av att vara ledig i Sverige så finns inte så mycket speciellt att berätta..Anledningen till att jag bloggar är att jag vill delge mig av mina äventyr för alla nära och kära i Sverige och nu när jag är hemma och för en gångs skull kan använda mobil blir det så istället + att jag försöker träffa alla så mycket jag kan!
 
Kommer något inlägg mellan varven för att inte helt ligga på latsidan...
Lever på jordgubbar just nu...Är hemma i Bollnäs och här är det massor av jordgubbar! Plockade i dag ca 15 liter, 2 timmar tog det. Det blev jordgubbs smootie och jordgubbar i solen efter det, härligt!
 
 

Kommentera inlägget här :