Slappsöndag...

I dag har det varit en latdag, riktigt skönt att inte göra någonting. Det är faktiskt något jag fortfarande försöker lära mig...Jag har alltid svårt att "bara vara" med gott samvete, men något jag börjar bli bättre på. Det finns ju faktiskt inget bättre än att ta det lugnt och bara njuta av det enkla. Det har jag gjort i dag. Sov först länge, läste lite, cyklade och handlade, lite yoga, god taco middag, en proemand med Tyzon i den friska luften. Bakade sedan jordgubbspaj som vi mumsat på till den underbara filmen mamma mia. Man blir så glad av att bara lyssna på musiken och se vackra grekland, Romantiskt!
Fika till filmen
Hittade den klänningen i garderoben som jag glömt av. Kommer från min favorit affär i USA. Hade den på mig i fredags när vi var ut. Hade trevligt med tjejerna hos mig först sedan blev det parken där jag även hamnade i går. Alltså en helg i dansens tecken.. Alltid så mycket nostalgi denna helg, lika roligt varje år!
 

Kommentera inlägget här :