Tarzan swing!

Kolla in länken nedan där ni kan se när jag gör Tarzan swing i Ecuador. Det kändes nästan som bungy jump så jag antar att det är nästa på listan att göra check för...skydiving är ju avklarad sedan innan.
http://www.youtube.com/watch?v=r1kopAho1_w&feature=youtu.be
 
För övrigt kan jag säga att allt rullar på. Var duktig och fick i dag gjort nytt pass då mitt snart är uppstämplat..Tyvärr gick det inte att få extra sidor så antar att det bara är till att göra nytt ofta..Var också till tandläkaren och tog bort min tandställning som inte längre gör någon nytta...Startade dagen med insanety test+ workout samt en härlig långpromenad i solen i kväll med Johanna och Sandra så verkligen inte varit lat i dag=)
 
Lite svenskt nu med Lotta på Liseberg och Wallander.
 
Puss och kram

Kommentera inlägget här :