Girls party!

I går kväll hade vi girlsparty. Vi började med lite knytkalas i en av tjejernas rum som har stort rum och balkong sedan var vi ut på en bar/nattklubb. Det var ett jätte populärt ställe i närheten av hotellet. Som tur var kom vi in VIP för endast 5 dollar som även gav en fri drink. Flyt säger jag!

Jag och Irina som fyller år i dag så vi firade henne klockan 24!

I dag vaknade jag med riktig nackspärr, började lite under kvällen men blev bara värre och värre under natten så sov dåligt och har varit inlindad i min halsduk hela dagen som nackkrage..Ser roligt ut då det är en vinter halsduk och solen skiner ute..Men kropp och hälsa kommer först. Känns lite bättre nu så hoppas det går över snabbt. Vi har bara tagit det lugnt i dag, promenerade till en lokal marknad och strosade runt lite och åt indisk mat för totalt 10 dollar för oss båda, billigt och gott!


Jag i min varma halsduk, köpte den och en mössa när vi var till ekvatorn och en vulkan då det var svin kallt där uppe...Nästa inlägg kommer därifrån när jag fått klart med alla bilder.

Kommentera inlägget här :