Slut på semester och dags att jobba igen...

Nu är våra 2 veckor av semester slut...Snacka om att det gått fort. Jag är jätte nöjd med tiden, har hunnit med mycket trots att det inte blev Macchu picchu. Vi han se det mest kända av Quito och ändå hinna vara lediga och vila på vårat underbart fina hotell. I går njöt jag extra genom att spendera 3 timmar på SPA:t med massage och allt.

Första showen hade vi i kväll. Vi är fortfarande Tangeld då Alex är skadad. Det gick ok, var jobbigt då vi är på hög höjd men gick ändå bra, tack för att jag kört hårt med insenety. Det kommer bli 12 svettiga shower kan jag lova! Vi är 3 personer kort så det är späckat showtrack för alla! Jag gör:
1. Uppvärmnings nummer
2. Cards
3. Tingeling , Detta är hela första acten sedan 15 min break som bara är till för att göra sig klar till andra acten, (hinner knappt kissa...)
4. Stampede
5. Dwarfs
6. Ali
7. Rapunzel
8 Finaly

Då semestern är slut blir det inge mer sightsing här så ska försöka hinna uppdatera klart med de vi hittills gjort, (ligger så efter med bilder då jag har massor men lovar det kommer nån gång..)

Tack och godnatt!

Kommentera inlägget här :