Älskar mina nya skridskor!


Detta är mina nya älsklingar. Dock inte lika fina längre då jag har tejpat dem beige...Önskar vi fick ha vita...

Jag åkte bara på dem 2 gånger och tyckte det var tillräckligt för att kunna göra show i dem. Så i  går var första showen i dem. Självklart var det lite ovant, svårt att böja i knä då de är hårda och lite kramp i fötterna men jag klarade det! Körde på i dag med båda showena i dem. Vill inte hålla på att gå fram och tillbaka mellan 2 skridskor så nu är det bara att tuta och köra! Ville hinna åka in dem innan touren är över och det är ju snart..+ att Tony partränaren kommer nästa vecka och vill ha de nya då.

I kväll gick det ännu bättre med dem. Inte alls så ovant och det känns helt rätt. Vi klarade lätt ett av de nya lyften vi har jobbat mycket på med de ryska paret. Jag känner mig lätt som en fjäder och lyfts lätt upp i luften. De är mycket lättare än mina gamla! Inser nu att 2 år på mina gamla klingbiel är bortkastade..Men så kan man inte tänka utan istället, tänk vad lätt att kommer bli nu ist...

Annars är allt bra med oss. Jobbar och står i nu in i det sista. Har även haft en riktig tvätt vecka. Tvätta+ torkning är gratis denna vecka så utnyttjar det. Har tvättat rubbet innan det packas ner i trunkarna. Vinterjackor, alla jeans, filtar, tossor+ påsar till skridskorna. Skönt att ha allt gjort!

måste sova, 3 show day i morgon...


2 olika middags bilder från denna vecka, italienskt med Irina och Alex och hemmalagade chicken quisadillas av Matvey.

Kommentera inlägget här :