Känsla viktigare än resultat...

Ja jag tycker att är känslan rätt blir man nästan mer nöjd än om resultatet är bra men oftast hänger de ju i hop, känns det bra gör man bra i från sig. Men många gånger kan man göra helt ok i från sig men ändå känns det inte toppen.. I kväll när vi tränade efter showen kändes det toppen i kroppen. Jag flög fram som en älva på isen och allt kändes så lätt och hur roligt som helst. Gick hyfsat bra men inte alls perfekt. Kämpar på med att få mina hopp tillbaka och klarade dem men långt i från alla men det gör inget för det kändes toppen. Jag känner att jag kan göra det så jag tror på känslan och hoppas det hjälper. Måste säga att jag är nöjd med mina skridskor. Allt känns bättre och i dag gjorde det inte alls ont. Ser fram emot Tony träning i morgon!

Kan även säga att jag klarade 5 helt godkända chins i dag med. Har gjort det innan med men ändå inte helt kunnat vara 100% nöjd för Matvey har alltid varit i närheten..Men i dag hjälpte han mig inte alls utan bara godkände från sidan och jag gjordet det=)

Sover gott efter denna dag! Trots att det bara regnar hela dagarna..

Kommentera inlägget här :