Our last 3 show day tomorrow..

Kan inte fatta att det är den näst sista dagen med show i morgon för denna tour. Ja vi räkanar detta som sista veckan trots att jag inte kommer hem förrän 24 april då vi har en förlängning i Puerto rico 2 veckor vilket gör att de behåller oss icke amerikaner 1 vecka i Florida före det.

Det blev klart först senare därför räknar vi detta som slutet. 7 månader har vi varit i gång, kan inte fatta vart tiden tagit vägen. Måste säga att det har gått otroligt fort! Men det betyder väl att vi har otroligt roligt!? Det har jag haft och trivts jätte bra. Samt är både jag och Matvey otoligt nöjda med denna tour och vi har gjort ett stort framsteg! Tränade sista gången för denna tour i kväll och det gick toppen! De 2 nyaste lyften som vi jobbat på detta år och haft som mål att klara gick ännu bättre nu än med Tony. Kanon säger jag! klockrent slut måste jag säga!





Avslutar med att visa några bilder från lejonkungen.

Kommentera inlägget här :