Så himla glad och nöjd!


Detta är mina vita fina nya skridskor. Tyvärr kommer de inte vara såhär vit och fin när jag ska börja åka med dem i show..Vi måste ha beige färgade skridskor så är de ej det måste de spraymålas..Tråkigt men så är det. De blir ändå så slitna i showvärlden och det skiljde väldigt mycket i pris att köpa beige jämfört mot  vita därför blev de dessa. Njuter av att ha dem såhär några gånger men det kommer nog inte bli många för det gick jätte bra i kväll när jag prövade dem för första gången på isen.  Jag har nytt märke (jackson)+ 1/4 kortare skena men har aldrig kännts såhär bra när jag prövar skridskor för första gången så jag är förväntansfull! Hoppade både axel och salchow på en gång och piruetterna var bättre=) dock lite kramp i fötterna men det får man ta. En bra början iaf, hoppas de håller i sig så!

I morgon reser vi till auburn Hills, MI. En resa på 6,5 timmar + stopp så blir rätt sent. där väntar mest vila och uppdatering på bilder som jag lovat, håll ut så kommer det från chicago! Har gjort både lejonkungen och tangeld i dag och det gick bra, stor bra is så härligt att åka!

Sovdags nu, 2 shower i morgon + att vi ställer om tiden till sommartid här i USA i natt så förlovar en timme..

natti natt!

Kommentera inlägget här :