En riktig lat dag!!!

Det är vad det har varit hela dagen! Vi var alla ut i går efter alla shower på en lokal bar intill hotellet så det blev rätt sent...Hade ju innan dess haft 3 shower så är riktigt trött i dag. Inte gjort mycket idag mer än att vi var och handlade lite mat, åt lunch på ett café/restaurang intill hotellet, sov middag och sedan var vi på en liten kvällpromenad till vattnet. Nu ska jag snart sova för att förhoppningsvis vara piggare i morgon.

Det sköna med det hela är att jag har njutit av hela dagen och inte haft ett dugg ångest av att jag inte gjort mycket vilket är ovanligt för mig. Men i bland behöver man väl det...Vi är ju här i 5 dagar efter att vi slutar med show så vi hinner med att se och göra saker ändå. Vi börjar med show redan i morgon, hela 12 st denna vecka vilket är rekord för oss...så vila skadar inte...

Våran lunch som bestod av varsin grönsallad, varmrätt av kött m. grönsaker och ris samt varsitt glas av lokal färsk jusice för otroliga 25 sol ca 61 kr för 2 personer, det kallar jag billigt!

Kommentera inlägget här :