Inga roliga nyhter...

Här har jag tråkigheter att komma med, jag ligger nedbäddad i sängen sedan i lördags och fick i går konstaterat att jag har lunginflammation. Inte riktigt vad jag hade väntat mig...Jag har varit helt död, jätte trött och ont i kroppen och febern blev bara värre och värre. Började sedan hosta och få ont i bröstet så i går var jag till doktorn. Fick pencilin utskrivet som jag började med på en gång. Hoppas verkligen att det ska vända för jag är trött på att vara såhär sjuk! Sedan är det ju meningen att jag ska åka till Peru på måndag. Vi får se hur det blir med den saken, ska ju helst inte utsättas för någon fysisk aktivitet fram till nästa fredag....


Usch säger jag bara...Men som man säger efter motgång kommer framgång, samt efter regn kommer sol...Hoppas det stämmer!

Kommentarer :

#1: Agneta

Stackars dig....Kram

skriven

Kommentera inlägget här :