Slut på semestern- dags att börja blogga på riktigt igen!

Nu är mitt äventyr med Disney i gång igen och det blir bloggande på riktigt igen då största anledningen till att jag bloggar är att jag vill delge mig av min dröm och äventyr jag är med om för nära och kära hemma i sverige.

Jag piggade på mig så pass att jag kunde resa till Lima, Peru dit jag har kommit på plats nu. Resan gick bra fast den var välidgt lång och jobbig. Vart så övertrött att jag inte ens kunde sova bra men fram kom jag iaf och nu är det sova igen som gäller och komma på banan. Det skiljer 7 timmar till sverige. Jag mår redan bättre och jag blir piggare för varje dag. Inte alls hängig och även hostan/bröstont blir bättre. Avvaktar och ser hur det blir och avgör då om jag kan vara med från början eller ej.

Inte gjort mycket i dag men strosade runt lite. Vi bor i ett distrikt som heter Miraflores- buisness distrikt så här är tryggt att gå ut. Var till ett utomhus köpcenter med vacker utsikt över havet där vi drack kaffe. Lite bilder följer:




Avslutar med att säga ett STORT grattis till mamma som fyller 55 år i dag! Önskar jag kunnat vara med och fira dig men tänker extra på dig! Love you!

Kommentarer :

#1: Татьяна

Congratulations from Russia Karin's Birthday! Hurray!))))))))))))))))))))))))))

skriven
#2: Mamma.

Tackar tackar, ja vi saknade dig förstås... men vi får leva på minnen och vi firade ju hela familjen tillsammans så fint och mysigt i Milwaukee :)

Många kramar och krya på dig från mamma.

Thank You Tatjana, hope I can meet You sometime...that would be nice :) Love Karin.

skriven
#3: Tanyna

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

skriven

Kommentera inlägget här :