Utmanande vecka!

Det visade sig att i går när vi kom tillbaka från Starbucks till showen hade Alex som normalt spelar Flynn gjort illa sin nacke ordentligt att han inte kunde åka så vi blev insatta som Tangeld då vi är 1:a understady. Tur att vi hade tränat en gång iaf förra veckan så vi visste vad det gällde. Isen är mycket mindre här än vi är vana så det påverkar ju hela programet och lyften, gäller ju att få plats...Lite nervös var jag då vi hadt uppehåll och inte gjort det på 4 veckor men vi klarade det bra.

Alex har nackkrage och lär nog bli borta ett tag och i så fall får vi göra det hela tiden vilket blir en utmaning då vi har 12 shower denna vecka...gäller att spara på krafterna...Jag hostar fortfarande och har sedan i går irriterad hals typ bränner och hela tiden törstig...Men mår ändå bra så hoppas jag får bort allt snart för jag vill bara kunna träna för 100 % utan att vara orolig...älskar iaf tangeld så det gör hela veckan mycket roligare!

Nu ska här nattas så det blir morgon snart och frukostdags som jag alltid längtar till! här är så mysigt och gott med goda juicer och färsk frukt och en härlig kopp kaffe till det. Ja mat är livet eller vad säger ni???

Fin utsikt vid havet!

Kommentera inlägget här :