Shopping, shopping and more shopping...

Det var vad som stod på schemat i går. Vi bor intill massor av affärer samt ett outlet..I strålande sol började vi med brunch på ett cafe följt av en heldags shopping. Både jag och Matvey hittade massor till bra priser. Mycket extra rea nu med tror jag då det är thanksgiving och the big black friday på fredag. Då håller jag mig dock inne för  det är crazy...Vi köpte båda varsina solglasögon, jag versace och Matvey Prada, 2 fina jackor, 2 väskor Matvey Kelvin clain och jag en ny coach väska=). Svarta finskor till mig samt lite underkläder...Ja jag är jätte glad men kanske inte plånboken lika glad..Men spelar ju ingen roll då det blir ny lön redan nästa vecka, i bland är det bra med veckolön...=)
 
Kvällen avslutades med japansk mat då Kejji som är japan fyllt år och bjöd på olika maträtter i sitt rum, Jätte snällt av honom och gott var det!
KG och lite av hans mat, bla friterade: räkor, japansk svamp, lök, söt potatis och fläskkött samt en slags omelätt.
 
I dag blev det en lugn dag med lite tvättning, matlagning, gym och en timmes sol i bikini innan premiär showen i kväll som gick bra. Lediga i morgon då det är thanksgiving och bbq time=)
 
Natti natt
 
 

Kommentera inlägget här :