Uppdatering...

Ja nu är det på tiden att uppdatera, kan inte fatta att det gått över 2 veckor utan att jag skrivit något alls. Bara för att jag varit så dålig att skiva innan pga ingen dator och efter med bilder blev det ännu sämre när jag fick tillbaka allt... Vill liksom göra allt så bra och när inte tiden finns blir det inget alls. Men hoppas komma in i rutiner igen. Gäller bara att ta "en sak i taget och det viktigaste först" som Tomas Lövgren alltid sa så ska jag nog vara i kapp snart=)
 
Kan iaf säga att jag börjar bli bra vän med min dator och det funkar bra. Lär mig mer och mer för varje dag=) Har lagt in alla bilder men de måste korrigeras igen då jag blev av med alla vid byte av dator. Som tur var hade jag alla bilder kvar på kameran så bara att börja om igen...
 
Är just nu i Jackson, Mississippi. Vi bor på landet men nära till gym och bio samt några restauranger så finns lite att göra. Mest njuter vi av att ta det lugnt då jag är lite förkyld samt var det intensivt förra veckan med mamma och pappa på besök samt många shower och långa dagar. Men det var såååå skoj att ha dem på besök och vi saknar er redan!
 
Sitter just nu på dunkin dunuts och dricker en kaffe efter ett gympass. Skönt att komma från hotellet en sväng. Nog för att vi bor mysigt. De har utegrill på baksidan vid en liten sjö så i går kväll grillade vi. Dock jätte kallt ute, värmen bara försvann..I Houston förra veckan solade och badade vi och gick i klänning. Nu är det vantar och mössa som gäller på kvällen..Ja snacka om skillnad.
 
Vecka innan dess var det Birmingham och det var också ganska varmt. Kallt i början av veckan sedan varmt så skiftar snabbt för oss. Där var vi till en botanisk trädgård och hade picknick samt upp i en stor staty med utsikt över stan. En kväll åt vi god bbq då vi för ovanlighetens skull var lediga en lördag, mysig middag bara jag och Matvey.
 
I morgon är det premiär för show här i Jackson. 8 shower denna vecka. Sedan nästa vecka tillbaka till Texas.
 
Mer uppdatering kommer med bilder när de är klara. Ha tålamod! Långsamt kommer längst samt tiden är din bästa vän som Tomas också alltid sa. Det ligger något i dessa uttryck...
 
Hoppas alla nära och kära mår bra. Vill gärna höra från er alla så skriv mail så svarar jag! samt boka gärna in en skype dejt med mig! Saknar och tänker massor på er alla!
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

In Russian mom waiting messages in the blog as well as in Sweden. )))Tatyna.)))

skriven
#2: Mamma.

Yes we do... :)
Hope everything is good in Russia, take care, love Robergs fam / Karin.

skriven

Kommentera inlägget här :