Birmingham, AL!

Snart börjar vår resa söder ut mot Birmingham, Al, en lång resa på 8 timmar så kommer komma fram tidig morgon..Sedan ledig till onsdag. Ska ta vara på min ledighet för jag är jätte trött! Vaknade 7 i morse och sovit dåligt och lite de senaste nätterna. De funkar inte när man har så många shower och ska vara på topp varje gång. Har bokat massage til mig och Matvey i morgon så det ser jag fram emot riktigt mycket! Första för denna tour..Ska sedan försöka ha lite mer tid för min dator och hinna lägga in alla bilder så förhoppningsvis kommer det mer uppdatering...
 
 
Nu är det dags och ladda baggage och bege oss. Alla har 30 min på sig att äta först kring hotellet efter showen. Bara massa snabbmat ställen som jag ej är förtjust i så jag åt god pasta carbonara jag värmde i matlåda med gröna bönor. Redo att somna in på bussen efter det!
 
 

Kommentera inlägget här :