Middle of nowhere...

Ja det ar var vi ar nu...Dayton, OH ar staden vi spelar i men stallet vi bor pa ar utanfor och vi bor pa ett Air force Base omrade..Absolut ingenting runt omkring, inte ens mc donalds eller nagot som finns overallt. Minst 1 km till narmaste....
 
For att ha mojlighet att gora nagot hyrde vi bil, det blir nastan lika mycket som att betala for taxi till allt. Jag hade nu antligen mojlighet att lamna in min dator for lagning pa ett stalle ca 15 km harifran. forhoppningsvis hittar de felet och kan laga den pa en gang sa jag har den i slutet av veckan. Sa trott pa att ej ha dator. Jag for hora i morgon vad de sager. Sedan blev det middag pa appelbees da vi var hungriga (inte bra att mathandla hungrig, har gjort det innan...). Vi kom fram 4.30 i morse sa sov lange och hade bara atit en yoghurt da det var allt vi hade..Sa himla skont att ha bil. Bara friheten gjorde att detta blev en bra dag trots allt=) Var sedan over till Johans rum en stund i kvall men nar de gick vidare till en bar gick jag hem, vill upp i tid i morgon och hinna med gym och sedan mall innan vi ska lamna tillbaka bilen. Hyrde bara for en dag.
 
Sa inget mer roligt for mig..Forhoppningsvis blir det battre fart pa bloggen snart med bilder och sa, hoppas ni star ut sa lange...

Kommentera inlägget här :