Ny dator!

Nu har jag fått ny dator så nu kan jag skriva med åäö igen...Var till apple store i går och de kunde inte laga min gamla dator på en gång så jag fick en ny då den inte var gammal och jag haft så mycket problem. De hade inte sätt något liknande hända så snabbt..Så antar jag bara hade riktig otur de hände mig..Men nu har jag som sagt en ny som funkar bra! Ska se till att lägga in alla bilder och börja uppdatera med bilder, men ni får ha lite tålamod då det är en del att ta igen..Men det kommer!
 
Vi hade vårat halloween party som var kanon i måndags. Bilder kommer! Första showen i dag så inte jätte mycket tid till annat. Men kan säga att jag sprang en timmes löprunda i dag så han nog runt hela staden tror jag..Har varit här innan så missar inte så mycket. Vi har fint väder med sol och i dag varmt, härligt!
 
Måste sova...Matvey har PR tidigt i morgon så jag vaknar säkert med...
Natti natt!

Kommentera inlägget här :