Montreal!

Nu har vi kommit pa plats till Montreal, Canada. Vi flog via Philadelpihia sa det blev en ratt lang dag..Det var jatte litet plan sa det visade sig att alla vaskor inte kom med..Sjalvklart min vaska dar alla klader ligger i...Tank att man alltid ska maste tanka pa att ha extra i carry on...Till pa kopet var vi alla bjudna pa efterfesten till Erka och Dougs brollops fest pa kvallen. Allt tag tid pa flygplatsen sa det blev stressigt. Hade tur och fick lana en klanning av Maria, tror vi var 3 st som hade klanningar fran henne. Vissa hade ingenting..Jag hade iaf skor och vaska..Ja inte skoj men hjalper inte att hanga lapp sa vi alla hjalptes at och hade anda en trevlig kvall!
 
I dag har vi mathandlat, Matvey lagat god potatis och purjoloks soppa, shoppat och atit sushi till middag. en lugn och skon dag. Han inte med gym men var anda trott efter resan + att vi borjar redan i morgon med show och har sedan fullt upp. Men sa ar det i bland..Ska forsoka komma i vag till en apelstore i morgon da min data bara lagt av, sa typsikt, da Matvey ar sa emot apple och nu ar han glad att han fatt ratt att det ej ar battre och inte haller battre..Men jag maste bara haft otur. Ska se vad de sager iaf. Sa darfor inte korrekt svenska samt far kort vanta...
 
Annars ar allt bra har!
 
puss pa er alla!

Kommentarer :

#1: Maja

Vi saknar dig!

Du är med på postern (massa familjefoton) som jag gjorde åt Siri inför flytt till Polen. Du är även med på bild och text i Alvins bok på förskolan :-)

Puss

skriven
#2: Agneta

Hur mår du nu?, efter fallet? Allt ok hoppas jag. Kram Agneta

skriven
#3: sofie

A vad skoj Maja, ni ar alltid med mig i tankarna med! hoppas vi kan skypa snart, har haft fullt upp men lugnar sig till veckan sa da kanske det passar??hoppas allt ar bra med er!

Jo tack Agneta jag mar bra, blev inget varre sa hade verkligen tur! Kan kora som vanligt och kanner inte alls av det=)

Tanker pa er alla!
kramar

skriven

Kommentera inlägget här :