Opening night!

Ja nu är premiären avklarad för denna tour och det som principal..Måste säga att det var fjärilar i magen...Fast vi gjort det hur många gånger som helst och vet att vi kan det var det ändå en speciell känsla att göra det officiellt som principal och med en av döttrarna Feld i publiken. Men jag stod för trycket och vi gjorde bra i från oss. Så himla skönt och jag är jätte stolt. Skönt med en bra start, nu kan vi bara jobba på att det ska bli ännu bättre!
 
Jag älskar mitt jobb och nu kan jag säga att jag somnar gott som en riktig prinsessa! 2 shower i morgon, 10.30 och 19 så kör i gång på allvar med totalt 9 shower denna vecka..
 
Gottnatt från Rapunzel

Kommentarer :

#1: Mamma.

Härligt, "Prinsessa" på riktigt... vår egen lilla prinsessa som vi alltid längtar efter. Nu har jag gjort helg och ska åka ner på Resia...:)
Puss o kram och Lycka Till med showandet nu, hälsa Matvey, puss puss mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :