St Louis, MO!

Nu är första veckan av show avklarad och vi ska snart bege oss mot St louis, MO. En resa på ca 4,5 h men vi kommer ändå komma fram sent då vi hade show till 22 och sedan lasta väskor och så, blir antagligen kring 04.00 i natt..Men det är ok, vi är lediga ända till torsdag och vi har bara 1,1, 3,2 shower..Så lätt jämfört med denna vecka, Men det har ändå gått bra trots man är trött. Känns underbart att vara i gång och jag älskar vad jag gör!
 
Vi bor mitt i downtown St Louis men vi har redan varit där så bryr oss inte om att göra något speciellt tror jag. Bara njuta av att vara lediga, förhoppningsvis fint väder så man kan vara ute lite ( har rooftop pool på hotellet). Eftersom jag har tid skypaar jag gärna!! Hör bara av er så bestämmer vi en tid!
 
Tack för mig, trevlig vecka på er alla!
 
P.S Finns fler bilder från chicago i förra inlägget, har lagt upp mer nu..

Kommentera inlägget här :