Techruns...

I morgon väntar första techrun, dvs vi kör hela showen som den är på riktigt med ljud, ljus, kostymer, smink och allt. Vi har en i morgon och 2 på lördag sedan är vi klara med reharsals och öppnar torsdag nästa vecka. Jätte skönt att vi snart är klara för det är tröttsamt. Fast det inte är på det värsta viset, (4 veckor med helt ny show förra året var värre..) men man står ändå upp hela tiden och håller i gång+ mycket väntan så tar på psyket. Men som sagt nu är det nära och det är jätte skoj! Jag trivs så himla bra som rapunzel och det går bra. Ett nytt element som vi ska sätta in som krånglat lite men även det börjar sitta så känner oss ganska lugn.
 
Måste sova men väntar på att tvätten ska bli klar. Passar på att köra allt på en gång så kan jag slappna av en annan kväll i stället...
 
Som ni ser har jag åöä nu så jag kan skriva på svenska. Lär mig mer och mer med datorna..
 
natti natt

Kommentera inlägget här :