Colorado springs, CO!

Tänk vad 1,5 timmes flyg kan göra mycket..Vi bytte sommarvärme på ca 30 grader och sol denna morgon mot snö blandat regn och ca 1 grad...Ja inte det trevligaste vädret direkt..Men tur nog är det bara för en vecka då vi beger oss mod varmare platser redan nästa vecka för att ha sommaren resterande veckor av touren så antar att man inte får klaga...Vi njöt iaf av sommarvädret i går kväll med vår gratis middag ute på hotellets restaurang ( fick ju 50 dollar av hotellet pga rumkrånglet i början av veckan) sedan åt vi frozen youghurt och och njöt av kvällen innan det blev packning och sängen. En lugn och härlig kväll!
 
Resan gick bra i dag. SÅ glad att jag har internet på min telefon så jag kunde fördriva tiden med en härlig skype date med Siri i Polen medan jag väntade. Så tiden gick fort!
 
När vi kom fram gick vi och åt på Chilis, var jätte hungriga efter resan. Var på Target och fick lite nödvändigt handlat samt frukost för att sedan bara ta det lugnt. Funderar på att hyra bil en dag då vi har lite att fixa samt finns en hel del naturverk att se men vädret får avgöra om vi kan göra det, de har lovat snöväder och kallt så inte så trevligt att vara ute då...
 
Ska sova på saken=)
Beundrar ros och nalle till Rapunzel denna vecka=) Längtar till Japan, där får tydligen man mycket blommor av beundrare och det tycker jag om!

Kommentera inlägget här :