Denver, CO!

Denna bild tog jag även för 2 år sedan jag var i Denver. Våren mötte vi även då för första gången liksom nu. Det blev ett snabbt hejdå till vintern men hade inte kunnat göra det på ett bättre sätt. Breckenridge var verkligen toppen!
 
Promenerade lite snabbt igenom Denver när vi var på posten och skickade hem en låda med vinter grejer men mer han vi inte då det är fullt upp med jobb. Tyvärr blev det bara 3 av 9 shower för min del då mitt knä gör ondare igen..Blev bättre i början på veckan och skidåkningen var inga problem men när jag gjorde några andra lyft än vi har in Tangeld numret gjorde det jätte ont. Skulle ha gjort lejonkungen i dag men kände att det går inte...Kan liksom inte böja och ha tryck på knät i djupare än 90 grader och det måste jag i lyften vi har i det numret. Så jag valde att gå till doktonr i dag för att kolla upp det hela. Var på samma ställe som för 2 år sedan när jag skadade mitt knä. Bättre gick det denna gång då det inte är något allvarligt, Bara ordentligt blåmärke och svullnad så smörjer voltaren och fick naproxen att äta. Ska vila från isen till torsdag nästa vecka då vi börjar i Phenix. Hoppas det ger med sig till dess....Så jobbigt att ha ont och inte veta vad som är bäst. Vill inte missa show och samtidigt inte att det ska bli värre så är nog bäst att vila. Bara att göra det bästa av allt!
 
Ge inte upp utan var stark!
 
 
 

Kommentera inlägget här :