Denver, CO!

Har precis anlänt till Denver, CO efter en kort ch enkel resa, önskar det var så varje vecka..=) Men det är klart då skulle vi inte få se så mycket olika som vi får vilket jag är jätte glad för.
 
När vi kom fram gick direkt och åt då vi var jätte hungriga. Svårt att hitta något som är öppet då det är påsk men vi hittade en mexikansk restaurang inte långt från hotellet där de hade jätte god mat. Jag åt god fisk taco, låter kanske konstigt men var jätte gott! Färsk mahimahi som jag älskar. Var där med Johan och Eddy som vi åker med i morgon på vår lilla tripp. Lämnar hotellat 8.00 så blir en tidig morgon. Hoppas på strålande väder.
 
Mitt knä känns ok, det är bättre men kan fortfarande inte böja helt. SJälvklart ska jag ta det jätte lugnt då slalom alltid är lurigt och särskillt nu. Men ser fram emot att bara få komma i väg och få vara ute. Jag ska ge knät några dagar att bli bra annars får jag ta mig till doktorn och kolla upp det. Men som sagt ett blåmärke tar lite tid att läka och knät är svullet med så självklart gör det ont nu...Men hoppas på det bästa men lovar vara extra försiktig! Matvey känner sig piggare med så det är skönt.
 
Blir det ingen uppdatering i dagarna blir det när vi är tillbaka!
 
Glad påsk igen på er alla!

Kommentera inlägget här :