Sommar!

Det hade vi förra veckan i Pheonix, Arizona och det var underbart! Ja kom lite som en chock eftersom vi åkte skidor veckan innan..Chock blev det igen denna vecka då vi möttes av snöblandat regn och kring noll grader här i Colorado Springs, inget vidare. Men både i går och dag har det varit vår här och man har sluppit jackan vilket är skönt. Nu är det förhoppningvis (ja man vet ju aldrig hundra med vädret) slut på vintern på riktigt och kanske tom. våren då Las Vegas väntar till veckan följt av Kalifornien och Florida så 4 toppen veckor väntar! Längtar så, alla 4 städer är nya för mig så ska bli spännande!
 
Vi flyger i morgon till Las Vegas. Luggage call 9.10, avresa 9.40 för att flyga 13.30 och landar 14.30 ( ställer fram klockan en timme så skiljer 9 h igen då). Enkel resdag men ändå blir det rätt långt särsillt när man redan är trött...Normal vecka med 7 shower men reharsals, inshows och PR + hög höjd och fortfarande inte helt bra i  rygg/knä så jag är glad att vecka är över. Både jag och Matvey var helt slut efter vårt nummer i sista showen. Ingen kraft kvar alls. Men glad att allt gick bra hela veckan. Vi har kollat lejokungen 3 och ätit pizza i kväll och slappat. Dags att sova nu, nästan allt är packat så går fort i morgon bitti.
 
Här är några bilder från downtown Pheonix.
Detta hus fick mig att på något sätt tänka på villa villakulla, fråga mig inte varför..=)
 
Kan även säga att albumet på facebook är uppdaterat med fler bilder från Pheonix och Colorado springs.

Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter underbart!!!
Tack för att Du ringde innan ni somnade... så kul att hinna få några ord och stämde ju så bra precis innan jag skulle till frissan... (där hade vi tur)
och nu är jag nyfriserad, såå skönt :)
Ha det nu riktigt bra de fyra sista veckorna. Håller tummarna för att knä och rygg håller och att Matvey kryar på sig från förkylningen.
Ha så kul och skönt som sagt och du får väl hålla i plånboken åt Matvey i Las Vegas kanske... ;)
Massor med kramar till Er från mamma o pappa <3

skriven
#2: sofie

Ja alltid kul att hinna höras! Kanske han som får hålla i min, finns en loulou affär =)

Puss

skriven

Kommentera inlägget här :