Kändis!?

Glömde berätta att i går blev vi igenkända på IKEA. VI var inne på matavdelningen och handlade med oss hem när en familj vars pappa kommer fram och börjar prata med Matvey, han frågar om vi är från Disney On Ice och att de var på förmiddags showen och tyckte det var toppen. De känner igen Matvey som Flynn Rider och de visar sig att deras dotter är super fan av Rapunzel..Hon sitter själv i vagnen fullt klädd som Rapunzel. De ville ta kort med oss, så där mitt på IKEA i vanliga kläder blev vi kändis fotade som Rapunzel och Flynn=) Lite komiskt var det för Johan och hans partner som är våra understady gjorde Tangled sista showen när vi var lejonkungen så Johan sa det var ju han som var Flynn Rider när jag berättade men pappan sa speciellt morgon showen så det stämmer ju att han kände igen Matvey. Ja lite roligt var det...
 
 
Kan även säga att vi får många fina beundrar brev här som de sedan översätter till oss.  Jag sparar alla=) Hade även en fin vas med blomdekoration och kort på min makeup plats i morse när jag kom som någon lämnat, ja vi får ju massor av blommor men denna var extra fin då det var med vas och allt. Alla dessa fina gester gör att man blir stolt och rörd varje gång man uppträder för varje show finns det säkert någon liten prinsessa där ute i publiken som lever för stunden de får se showen. Ja det får oss att ta oss igenom alla shower trots att det är tufft i bland...
 
Precis ätit lite mat, ris med kycklinggryta var det i dag som var gott. Snart dags för sista showen innan det blir svenskt fika i kväll, längtar redan!

Kommentera inlägget här :