Klara=)

Ja då var showerna avslutade även här i Yokohama. VI hade 2 stycken i dag och det gick bra. Fortfarande lite halvtrött men tur är väl att man kan göra showen i nattsömnen så det inte spelar någon roll...
 
Vi hade fint besök i dag av Ben Agosto (USA) och Ilia Kolik (Ryssland), gamla OS medaljörer som själva har varit här och gjort show. Ilia tyckte showen var så himla bra att han kom tillbaka till den andra. Kändes inte helt fel att ha ögonkontakt med honom medan vi åkte ( han satt på första raden) samt höra hans jubel när jag gjorde min dödspiral=) Träning ger färdighet för det är något jag trodde jag aldrig skulle klara av...
 
Matvey ska göra icewatch i kväll så jag tänkte passa på att hänga med ett gäng tjejer för att sedan gå till en bar intill där alla är. 3 stycket breakworkers lämnar oss i morgon så blir sista kvällen med dem. Jag är så dålig på att gå ut mitt i veckan när vi har show för jag är alltid helt död så lovade att komma i kväll=)
 
Har en ledig dag här i Yokahama i morgon innan vi reser vidare på onsdag.
 
Tack för mig!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Vad kul med finbesök och som gillar det ;)
Ha det så kul i kväll! Stackars Matvey som får sitta och vakta medans...:(
Kramar från mamma o pappa <3

skriven

Kommentera inlägget här :