Osaka!

Nu är vi framme i Osaka och det var en enkel resa. Tyvärr blev det inget fixande med mina kort från Fuji utan jag läste min tidning från Sverige (ja släpat på den ett bra tag nu så tänkte det var på tiden att läsa den så jag kan kasta den..) samt en liten tupplur..Men lovar att det kommer!
 
Vi är rätt trötta och slitna från alla shower, fuji och resande så vi handlade direkt vi kom fram sedan var jag på hotellets SPA. Körde först en timmes styrka, bastade/bubblade och hade en timmes massage. Skönt och välbehövligt! Vi har sådan tur att Disney får använda pool/bastu/gym/utomhus pool gratis. Jag som tycker om allt detta älskar Japan och deras "spa/bad", det är så himla ordnat och häftigt. Kanske får ta bilder en dag och visa vad jag menar... Finns så himla mycket jag vill se och göra här i Japan men i bland måste man bara ta det lugnt och varva ner fast annat lockar. Vi har ju som sagt ett tufft schema framför oss med 23 shower på 9 dagar så jag njöt av en lugn kväll. Ska sova nu och förhoppningsvis hinner vi se något i morgon innan vi har träning på kvällen.
 
Tack för mig!

Kommentera inlägget här :