Underbar kväll!

Ja de har jag verkligen haft. Inte alls kännt mig på topp i dag, kroppen har känts tung och jag har varit väldigt gäspig, vet egentligen inte varför för jag la mig 12 och sov till 9 vilket jag tycker är rätt bra för att vara oss men jag antar att det tuffa schemat och värmen börjar ta på krafterna...Ja man kan inte vara på topp varje dag...
 
Så i kväll bestämde jag mig för att göra ingenting och bara vara "hemma". Gick först en snabbis på gymet och körde lite snabb styrka medan Matvey lagade mat. Ja fast man är trött så är det skönt att gymma lite för det är något annat, mår inte bra om jag inte får träna fys så försöker alltid klämma in lite sånt bland allt skridksoåkande fast det är svårare nu när det är så fullt upp och man orkar inte på samma sätt. Samt svårare att hitta bra gym men man får göra det bästa..Vi har ju verkligen tur som har ett aktivt jobb för ett vanligt kontorsjobb som har mycket på jobbet en period får ju ingen träning alls medan vi blir i super form=) Ja gäller att hitta en balans och det tycker jag jag har. Man får helt enkelt lyssna på kroppen...Sedan blev det god middag och lite spa, (kan tillägga att jag diskade och plockade medan Matvey var på gymet så det är rättvist=)) Vi har härlig relaxavdelning på hotellet jag passar på att använda när tillfälle ges. Älskar att basta, bubbla och sedan extra mysigt här i Japan, man sitter i små minibås med duchar och där finns allt man behöver samt efteråt när man gör sig i ordning. Samt tea och dryck i avslappningsrummet. Ja härligt för trötta kroppar!
 
Sedan fixat mina naglar och bara tagit det lugnt. Dags att sova nu och hoppas på att vara piggare i morgon, då har vi BBQ på kvällen som japanteamet bjuder på, det ska bli skoj!
 
Avslutar med några bilder från en av alla mina blombuketter jag fick i dag. Ser alltid till att ta hem så jag har levande blommor i rummet fast det är svårt att få plats=) Denna vecka har vi stort rum så då blir det massor. Ja vi fortsätter att bli super bortskämda med underbart vackra blommor efter varje show.Love it!
 

Kommentera inlägget här :