Hatar dåligt internet!!!

Det är ett av de största problemen tror jag när man lever tourliv och alttid reser och bor på hotell. Är så himla beroende av internet; det är där man kan ha kontakt med varandra då vi inte har telefoner, skypa och maila med vänner/familj hemma, läsa/titta på nyheter, läsa och förbereda sig på länder/ståder vi ska till samt planera sina resor och mycket mer. Ja internet är våra liv, hemskt att säga men så är det..Stör mig så att det är så dåligt här i Manila. Har en del saker jag tänkt göra dessa 2 dagar innan vi åker till Boracay på semester så man bara kan slappna av där men det vill sig inte. Det funkar lite mellan åt men man kan inte göra allt man vill...Får se om jag hinner blogga klart om Hong Kong och Macao innan jag åker annars kommer det sedan.
 
Sitter vid poolen nu som är helt ok. Inte den största och finaste men duger. Har kört insanety nu på morgonen så skönt att slappa lite efter det. Vi körde sista passet av de första 4 veckorna så känns skönt att vi han bli klara innan semestern. VI hoppar sista delen då varje pass då är på 1 h, alldeles för långt och det ger inget mer tycker jag utan bättre att ta en paus och köra något annat ett tag i stället. Blir ett sista styrkepass i kväll innan det är SEMESTER=)
 
Här är en bra motivationsvideo:

Kommentera inlägget här :