What a day..

Ja vilken dag det varit i dag...Gjorde min debut som Wendy, ( en annan principal roll i showen från Peter Pan) och det gick riktigt bra. Var så himla nervös för jag gillar inte solo och hoppa och har inte gjort det på ca 3 år och då var det ingen jätte höjdare...Men i dag satt allt toppen=) Wendy åker ett litet solo med ett hopp och en piruett men är sedan ute på isen en lång stund så rätt mycket att komma i håg. Men jag har tränat rätt länge och kände att att jag var förberedd så det var dags att göra det. Men har tänkt på det sedan i går kväll och showen var inte förrän 16 så fatta vilken spänning..Men som sagt jag är nöjd för att vara första gången och riktigt stolt för en gångs skull att jag skötte mig bra och gjorde bra i från mig. Var nervös men kunde hålla det under kontroll och hade faktiskt skoj på isen. Matvey berömde mig och sa att han var stolt över mig och att jag har förbättrat mig mycket så det var kul att höra, (han är väldigt kritisk och ger inte beröm om man inte förtjänar det..=)) När vi sedan hade notes (det är när vi går igenom vad som var bra och dåligt från showen innan för att förbättra oss och se till att showen ser bra ut) sa Tara vår PD "fantastic job Sofie as Wendy". Så det var jätte skoj! Sedan fick vi även beröm för vårat Tangeld nummer som en speciell person gillade jätte mycket sa Tara (kommer inte i håg vem han är och vad han är mer än att han är speciell...).
Matveys mamma har gjort denna bild fråga mig inte i från vad men hon hittar på allt=)
 
 
Kommer verkligen sova gott nu för denna dag har som sagt varit lång och full med massa spänning, nerver och några liter svett=) Desutom sovit dåligt då vi är hemma sent varje kväll...Men antar att det inte gör så mycket för snart 2 veckors ledigt igen och vi har precis bokat en veckas sol och bad på ett jätte fint hotell i Boracay. Längtar så!!!! Men bara att bita i hop, en till lång dag kvar i morgon innan ledigheten börjar..Fortsätter på uppdateringen då igen lovar jag!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Härligt Sofie!!!
Så roligt att Du ringde fast Du var så trött när Du låg för att sova igår... man blir så glad när man hör att Du är så glad och att det gått så bra :)
Ser fantastiskt ut hotellet i Boracay... tänk om vi kunnat vara med... Ni får ta vara på veckan och njuta i stora drag :)
Tackar Tatiana för den fina bilden... Så fint på så fint par <3 <3 <3
Må så gott och massa varma kramar från ett just nu väldigt kallt Bollnäs, mamma o pappa <3

skriven

Kommentera inlägget här :