3 item party!

I går hade vi tjejer 3 item party. Det är en grej de flesta Disney shower har en gång per tour, rätt skoj måste jag säga. Alla drar 3 föremål i förväg som man ska göra sin outfit av. Jag hade magasin, tandpetare och fejklöv. Helt otroligt att se vilken fantasi alla har, ena kostymen bättre än den andra... Vi hade partyt på hotellet i 2 tjejers rum sedan var vi några som gick vidare ut. Hade hoppats på en danskväll då vi var på en bra klubb här förra gången vi spelade i Pittsburgh men tyvärr var det inte öppet en måndag. Vi var på 2 olika barer men blev tyvärr inget dansande....Men var ändå rätt trevligt, var längesedan jag var ut och bara var med tjejerna.
 
I dag har det spöregnat hela dagen så har inte varit utanför dörren. Jätte trött då vi la oss sent och fruktansvärd träningsvärk sedan gympasset med Johan i går. Vi kör ett typ crossfit likande pass en gång i veckan med 50 reps per övning så tungt man kan och samtidigt vila så lite som möjligt. Ont i ryggen från marklyften så fick bli vila i dag.. I morgon kommer vi igen då det är showpremiär för veckan. Nu är det mera TV tittande som gäller=) Följer en serie och det är Smash som går 22 på tisdagar, min heliga tid framför TV;n=)
 

Kommentarer :

#1: Mamma.

Fina ni är... :)
Puss o kram mamma.

skriven
#2: sofie

Om detta är fina för dig vet jag inte om jag låter dig shoppa någon fler gång till mig, trodde du hade bra stil=)

skriven
#3: Mamma.

Ni ÄR fina flickor som dessutom råkar vara kreativa och påhittiga... :)
Jo det får jag nog... Kramar från mamma.

skriven
#4: Maja

Skitcoolt... du är skitsnygg sofie (snyggast av alla som vanligt :-) )

Din dräkt kräver verkligen en vältränad och snygg tjej.. som handen i handsken helt enkelt :-)


puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :