Baltimore,MD here we come!

Nu är de dags för en lång bussresa igen, ca 8 timmar...Men har lite tur då våra två shower var tidigare i dag så startar i lite bättre tid. Måste säga att jag för stunden riktigt njuter av resan, små guppar i bussen och jag myser med filt å kudde. Har precis ätit upp mitt sista lösgodis och tittat på Disneys Brave. Trodde aldrig jag skulle se fram emot söndags kvällar så mycket innan, men saker å ting ändras i livet...Detta är min nya mys fredag. Fast måste säga att jag gillar alla veckans dagar numera, inte ångest som innan. Visst numera är lördagar jobbiga men gillar dem ändå. Ett gott tecken på att jag trivs med vad jag gör! 
 
Ska bli spännande med en ny stad och stat att checka av på listan. Dock inga speciella planer för veckan mer än de vanliga i morgon. Börjar med show onsdag redan, ( premiär onsdag av showen hela februari + kiddy shows så dags att förbereda sig på tuffare veckor) men något hinns allt  ändå.
 
Snart rast paus, sedan ska jag försöka sova lite, trött så förvånad att jag inte somnat än...måste vara en socker kick:-) 
 
Ha en trevlig vecka alla nära å kära!

Kommentera inlägget här :