Busy, busy!

Får börja med att säga glad alla hjärtansdag i efterskott till alla nära och kära! Hoppas ni hade en bra dag och blev lite extra ompysslad trots en vanlig vardag. I bland kan de vara de lilla extra som gör en hel dag. Själv hade jag fullt upp med 1 show på morgonen, filminspelning samt en till show på kvällen. Men trots fullt upp var det en bra dag! Fick en mobiltelefon av Matvey (som jag fortfarande inte kommit mig för att köpa själv så antar att någon är trött på det...Kan inte välja vad jag vill ha så var nog lika bra att jag fick en=)), en nexus 4 som tydligen ska vara bra. Samma märke som min tablet så ska funka lika så det är ju bra jag som är så ointresserad och dålig på teknik prylar...
 
Vi har det Japanska filmteamet här igen som filmar hela veckan inför vår Japan tour. De filmar varje show samt har vi haft filming för några extra nummer som de ej gjorde förra gången de var här. I går filmades en typsik uppvärmning vi har, där 5 var utvalda varav jag och Matvey var 2. Vi gjorde våra egna rutiner som yoga, stretch och viktlyftning. De intervjuade även mig och Matvey. Alla var impade av oss så det var skoj=). Vi är kända för de "vältränade paret" då ingen annan tränar så mycket som vi gör utöver showerna...De filmade även principal ice. Det har gott bra för oss så förhoppningsvis är de nöjda.
 
Ska sova nu, 3 shower i morgon så en lång dag väntar. Men tog det lite lugnt i dag efter morgonens filming (var där mellan 9-11) så känner mig hyfsat pigg. Var på en till yoga klass som var jätte bra så känns skönt. Gillar det mer och mer när man går på bra klasser och lär sig nytt och får hjälp att göra lätt. Sedan tog vi det bara lugnt och tog en skön eftermiddags promenad i det vackra och varma vädret vi hade ( ska tydligen bli kallt igen i morgon..) och drack kaffe.
 
Ledsen att det bliev långt inlägg och inga bilder men har inte haft tid med dem...Hoppas på att göra det mellan showerna i morgon så det kommer sedan!
 
Natti natt

Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter spännande alltihopa... kul att ni kunde imponera på dem :)
Ja du lever verkligen i din dröm nu tror jag. Hårt jobb visserligen men med det bästa du vet, tillgång till bra yogaklasser på fint gym... fina promenader i ständigt nya och spännande miljöer... Kan det bli bättre...? :)
Lev livet i nuet och NJUT av allt det underbara ni får vara med om :)
Massor av kramar till er båda, mamma o pappa.
Synd bara att ni är så långt borta och borta så länge... :( men vi är så glada för er skull och tack gode gud för att det finns internet och att du är så DUKTIG på att höra av dig, TACK för det!!! Puss puss :)

skriven

Kommentera inlägget här :