Columbus, OH!

North Market som ligger intill ishallen. Var förbi en sväng på måndagen efter vår frukost vi åt på ett mysigt café i north short art district intill. De är en mysig gata med mycket annorlunda butiker, cafer, restauranger och konst av olika slag. Jag åt de godaste våfflor jag någonsin ätit trot jag inne på marknaden. Var redan jätte mätt men smakade en bit när jag gick förbi och var bara tvungen att köpa en så goda de var! Bild nedan:
Detta är en park intill jag gick i förra gången vi var här i Columbus. Men gick bara fram till den medan vi väntade på shuttle för det var jätte kallt i måndags och inget skönt ute väder så hoppade lång promenaden... Dags att bege oss till ishallen för en lång dag nu. Men jag är laddad efter en stadig frukost och skön sovmorgon!
 
Ha en bra dag alla nära och kära!

Kommentera inlägget här :