Ett sant fan!!!

Det är vad denna kille är! Hans namn är prins Josh och han tittar på alla våra shower här i Baltimore. Han är en kille på drygt 20 år i dag som är autistisk. Han är ett stort fan av Disney och har varit sedan han var liten.  Han har nära kontakt med Feld (som äger showerna) och följer Disneys shower flititgt. Så fort någon show kommer i närheten där han bor sitter han i publiken. Tror även han reser i bland för att se show. Han pratade inte alls när han var liten men de första orden kom när han tittade på Disney show. Otroligt rörande att få höra om hans liv. De som varit med Disney länge känner honom väl. Han hade massor av paket med till alla Disney figurer samt godis som vi fått. Han tecknar även och gör böcker med figurer. 
 
Ja man får verkligen ha honom i tankarna när ben och huvud tar emot..Inte haft en toppen dag idag...Allmänt trött och sliten helt enkelt och då känns allt dåligt fast det kanske inte är det egentligen. Fick sådan fruktansvärd träningsvärk sedan tisdag som inte vill ge med sig, även framsidan av benhinnorna krampar att jag knappt kan gå och åka skidskor ännu värre...Ja förstår inte riktigt hur det kunde ske men måndagens gympass tog ordentligt samt årets första löptur på 40 min ute...(har inte sprungit en enda gång sedan sommaren då jag gjort insenety så det är väl en förklaring). Ja kroppen är allmänt trött liksom knopp...En halvtuff vecka med vilket inte hjälpt...Men som sagt har man sådana som Prins Josh i publiken klarar man det ändå. Trots att det inte känns som världens bästa jobb just nu så får han en att tänka om!
 
Det är bara att bita i hop i stället för att bryta i hop. 2 shower kvar i morgon sedan en kort resa på 45 min till Washington, DC. Där hoppas jag hitta massage och kanske lite Spa för att komma på banan igen. Vill även hinna med att utforska DC eftersom jag bara var 12 när jag var där sist...Men förhoppningsvis hinns både och med...
Var tingeling i dag som jag inte gör jätte ofta numera så var skoj. Ett kort från i dag.
 
Natti natt
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma.

Vad härligt att ni kan känna att ni glädjer och ger tillfredsställelse till prins Josh och att ni får reda på att ni gör det, kul!!!
Hoppas Du hittar spa och massage i DC och att ni även hinner se och uppleva DC. Hur mycket kommer du ihåg sen sist... vi hade två nätter där och Billy visade oss jättemycket men du var ju faktiskt bara 11 år, det var -98.
Ta hand om kroppen och må så gott, kram mamma o pappa.

skriven

Kommentera inlägget här :